Αναγνώστες

e-referrers...

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Μοιραστείτε το...

Τετάρτη 23 Ιανουαρίου 2008

Θέλω να νιώθω ασφαλής!

--Θέλω να περπατάω στο δρόμο και να νιώθω ασφαλής και όχι να φοβάμαι ότι θα δεχτώ επίθεση από κάποιους για να μου πάρουν τα λίγα ευρώ που έχω στο πορτοφόλι μου.

--Θέλω να περνάω από τα πάρκα της πόλης μου ή την πλατεία του χωριού μου χωρίς να φοβάμαι πως θα μου επιτεθεί κάποιος χρήστης ναρκωτικών ή κάποιος επιτήδειος που περιμένει πίσω από το δέντρο.

--Θέλω να κοιμάμαι το βράδυ ήσυχος, ξέροντας ότι δεν θα προσπαθήσει να μπει κάποιος στο σπίτι μου να με κλέψει.

--Θέλω να φεύγω μερικές μέρες διακοπές ή για δουλειά και να μην στέλνω 3 φορές την μέρα τον φίλο ή συγγενή στο σπίτι μου για να δει αν το έχουν "ανοίξει".

--Θέλω να βλέπω στο δρόμο τους αστυνομικούς και να μην φοβάμαι ότι είναι εκεί και με περιμένουν μόνο για να με "γράψουν" αλλά ότι είναι εκεί για να με προστατεύουν και να νιώθω ασφαλής.

--Θέλω να περπατάω στο δρόμο και να συναντήσω σε απόσταση 5 τετραγώνων 2 αστυνομικούς να περπατάνε και αυτοί μαζί με τον κόσμο. Να είναι παρών.

--Θέλω να πέρνω τηλέφωνο στην ασφάλεια και να το σηκώνουν αμέσως.

--Θέλω να καλώ την αστυνομία στις 10:00 και να έχουν έρθει στις 10:10 και όχι στις 12:00 ή την άλλη μέρα το πρωί.

--Θέλω να βλέπω τα "μπλόκα" της τροχαίας και να μην είναι μετά το STOP για να με γράψουν αλλά πριν από αυτό για να μην το παραβώ.

--Θέλω όταν κάνω μια κατάθεση στο τμήμα να μη με κάνουν να αισθάνομαι ένοχος.

--Θέλω να μπορεί η κοπέλα μου, η μητέρα μου, η αδερφή μου, η κόρη μου να βγαίνει από το σπίτι βράδυ χωρίς να φοβάται...



Είναι τόσο δύσκολο όλο αυτό?

Είναι τόσο δύσκολο να υπάρχουν περιπολίες πεζών αστυνομικών?

Είναι τόσο δύσκολο να μην με βλέπουν σαν μια κλήση ακόμα αλλά σαν πολίτη που πρέπει να προστατέψουν?

Είναι τόσο δύσκολο να μαζέψουν όλους αυτούς που είναι στα πάρκα κάθε βράδυ και δεν αφήνουν κανένα να περάσει?

Είναι τόσο δύσκολο να μαζέψουν τους 50-100 "κουκουλοφόρους" όταν είναι 1000 αστυνομικοί?


Είναι πολύ εύκολο αν θέλουν...