Αναγνώστες

e-referrers...

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Μοιραστείτε το...

Δευτέρα 14 Ιανουαρίου 2008

Είμαι πολίτης!

Δεν είμαι μέλος της κυβέρνησης οπότε δεν ασκώ εκτελεστική εξουσία.

Δεν είμαι μέλος της βουλής άρα δεν ασκώ νομοθετική εξουσία.

Δεν είμαι δικαστής συνεπώς δεν ασκώ δικαστική εξουσία.

Είμαι όμως πολίτης και μπορώ να ελένξω όλους αυτούς που με εξουσιάζουν.

Αυτό είναι συνταγματικό μου δικαίωμα. Είναι όμως και υποχρέωσή μου.

Ο τρόπος με τον οποίο θα επιλέξει ο κάθε πολίτης να ασκήσει αυτό το δικαίωμα αλλά και να τηρήσει παράλληλα αυτήν την υποχρέωση, είναι ένα θέμα που αφήνεται στην κρίση του. Η ουσία είναι ότι με όποιον τρόπο και να επιλέξει πρέπει να το κάνει πράξη.

Πρέπει επιτέλους να αφήσουμε στην άκρη αυτή τη λογική του βολέματος και του "ωχαδερφισμού". Πρέπει ο καθένας μας με την δική του λογική και με το δικό του τρόπο σκέψης να συμμετέχει στη ...ζωή. Να ελένχει αυτούς που τον εξουσιάζουν.

Οι εκάστοτε κύριοι που είναι στην εξουσία, πέρνουν αποφάσεις για εμάς, "φτιάχνουν" νόμους για εμάς, και δικάζουν εμάς. Δεν μπορεί όλα αυτά να τα κάνουν χωρίς εμάς. Δεν μπορεί να αδιαφορούμε για όλα αυτά που αφορούν εμάς.

Όταν θα πάψουμε να κοιμόμαστε τότε θα πάψουν να μας κοροϊδεύουν. Μέχρι τότε όλα θα είναι θέμα ..."επικοινωνίας".