Αναγνώστες

e-referrers...

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Μοιραστείτε το...

Δευτέρα 21 Ιανουαρίου 2008

Που είναι ο έλεγχος... οεο????

Αναρωτιέμαι πολλές φορές πόσο πολύ μας κοροϊδεύουν κάποιοι. Όχι ΑΝ μας κοροϊδεύουν, αλλά ΠΟΣΟ.

Μέσα στην πόλη του Ηρακλείου, όπου έχω την τύχη να ζω, ακούστε διαφορά στις τιμές των καυσίμων. Στο ένα πρατήριο που είναι κοντά στο κέντρο η τιμή της αμόλυβδης είναι 1,06 ευρώ και σε απόσταση 1 χλμ η τιμή εκτοξέυεται στο 1,30 ευρώ!!! Ναι, καλά διαβάσατε. Να σημειωθεί βέβαια ότι τα δύο πρατήρια είναι στην ίδια εταιρεία.

Και έρχομαι εγώ με το φτωχό μυαλό μου να ρωτήσω. ΠΟΣΟ ΠΟΛΥ μας κοροϊδεύετε κύριοι???
Τι έξοδα έχετε παραπάνω σε απόσταση 1 χλμ? Γιατί ΤΟΣΟ μεγάλη διαφορά?

Επίσης σκέφτομαι, με το φτωχό όπως είπα και πριν μυαλό μου, ΠΟΥ ΣΤΟ ΚΑΛΟ είναι ο έλεγχος???

Δεν ξέρω ποιος είναι αρμόδιος για αυτούς τους ελέγχους. Είναι ο Δήμος? Είναι η Νομαρχία? Είναι το Υπουργείο?

Όποιος και να είναι στην τελική δεν με ενδιαφέρει!!!

Όποιος και να είναι αρμόδιος θα ΕΠΡΕΠΕ να κάνει τους ελέγχους.

Απο τη στιγμή που υπάρχει αυτή η κατάσταση πάει να πει πως κάτι δεν πάει καλά!!! Μάλλον πολλά δεν πάνε καλά.

Σημαίνει πως ή δεν γίνονται αυτοί οι έλεγχοι και επομένως δρουν ανενόχλητοι και κατά βούληση οι πρατηριούχοι ή γίνονται αλλά δεν υπάρχουν επιπτώσεις.

Ότι και να γίνεται όμως εμένα πάλι δε με ενδιαφέρει!!!!!!!

Με ενδιαφέρει ότι δεν υπάρχει αποτέλεσμα!!!

Οι τιμές του πετρελαίου κύριοι έχουν πέσει στα 90 δολάρια το βαρέλι και εμείς αγοράζουμε τα καύσιμα όσο τα αγοράζαμε όταν το βαρέλι είχε 100 δολάρια.

ΓΙΑΤΙ??????

Ποιος ευθύνεται????

Θα μου πείτε μην βάζεις καύσιμα από εκεί που είναι ακριβά ή μην βάζεις καθόλου και πήγαινε με τα πόδια ή με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.

Μα αυτό είνα το πρόβλημα? Αν εγώ ή ο γείτονάς μου βάλουμε καύσιμα?

Και εγώ σας λέω ότι σταματάω να βάζω καύσιμα και πάω με τα πόδια. ΛΟΙΠΟΝ?
Θα πέσουν οι τιμές στα προϊόντα στο supermarket? Αυτά ξέρετε δεν μπορούν να πάνε με τα πόδια να μπουν στα ράφια...!!! Χρειάζονται αυτοκίνητο να τα μεταφέρει και το αυτοκίνητο μαντέψτε τι χρειάζεται... καύσιμα!!!!

Το πετρέλαιο επηρρεάζει σχεδόν τα πάντα στη χώρα μας δυστυχώς. Γι' αυτό στον συγκεκριμένο τομέα παίζονται τα μεγαλύτερα συμφέροντα. Αφού λοιπόν είναι ΑΝΙΚΑΝΟΙ αυτοί που πρέπει να τα βάλουν με τα μεγάλα συμφέροντα ας ελένξουν τουλάχιστον τα μικρότερα για να μας αποδείξουν ότι τουλάχιστον υπάρχει η θέληση...

Αλλιώς να παραδεχτούν ότι είναι ΑΝΙΚΑΝΟΙ να τα βάλουν ακόμη και με τα "μικρά" συμφέροντα και να αποχωρήσουν σιγά σιγά...