Αναγνώστες

e-referrers...

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Μοιραστείτε το...

Κυριακή 16 Μαρτίου 2008

Κακή συνήθεια!

Ένα μπάχαλο είναι πάλι το μυαλό μου.

Τόσα πολλά...

Τελικά δε λέει να βλέπει κανείς τα δελτία ειδήσεων!!!
Όποτε λέω να παρακολουθήσω τις ειδήσεις μετά αισθάνομαι σαν Emo...!
Είμαι χάλια! Αισθάνομαι απογοητευμένος και έχω μια αίσθηση ότι τα πάντα είναι μάταια... Ψυχοπλακώνομαι!!!
Ασε που βαριέμαι αφόρητα...


Καταρχήν βλέπεις ένα σωρό δυσάρεστες ειδήσεις!!! Μα καλά, δεν γίνεται τίποτα ευχάριστο σε αυτόν το κόσμο?????? Αδυνατώ να το πιστέψω. Κάτι άλλο πρέπει να συμβαίνει...
Μάλλον "πουλάει" περισσότερο το δυσάρεστο!(νωρίς το κατάλαβα...)

Δεύτερον ψυχοπλακώνομαι με την κατάσταση που επικρατεί σ' αυτήν την έρμη τη χώρα. Όλα μπάχαλο. Μεγαλύτερο μπάχαλο και απ' το μυαλό μου...
Θέλω να βρεθεί ένας που να μου φέρει αποδείξεις πως μια δημόσια υπηρεσία ή οτιδήποτε άλλο στο δημόσιο λειτουργεί σωστά(χωρίς να κάνει πλάκα!). Τι γίνεται ρε παιδια? Το ξέραμε πως δεν ήταν καλά τα πράγματα αλλά το κακό έχει παραγίνει. Και το θέμα είναι ότι όσο περνάει ο καιρός γίνονται όλο και χειρότερα. Παντού. Δεν βλέπω τίποτα να φτιάχνει...

Τρίτον θλίβομαι σε κάθε δελτίο ειδήσεων γιατί διαπιστώνω κάθε φορά το ίδιο πράγμα. Δεν υπάρχει αντικειμενική ενημέρωση(φοβερή διαπίστωση...). Σου παρουσιάζουν τα γεγονότα, αλλά σου τα παρουσιάζουν όπως αυτοί θέλουν. Θα σου δείξουν αυτά που νομίζουν και θα σου πουν αυτά που θέλουν. Θα μου πείτε ιδιωτικά είναι. Επιχειρήσεις. Αυτό που θέλουν θα κάνουν. Αλλά τουλάχιστον να μην μας λένε πως είναι αντικειμενικοί. Είναι προσβολή.

Επίσης δεν μπορώ όλα αυτά τα ψέματα... Μα είναι τόσο ηλίθιος ο κόσμος και τους πιστεύει? Ή είναι απελπισμένος? Δεν ξέρω...

Πρέπει να πάρω την απόφαση να κόψω αυτήν την κακή συνήθεια ...να βλέπω ειδήσεις!